Լսարանի ուսումնասիրություն. դասընթաց մեդիա փորձագետների համար
Աղբյուրը հասանելի է այստեղ։
Հոկտեմբերի 15-17-ը Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը կազմակերպում է լսարանի վերլուծության հմտությունների զարգացման դասընթաց։ Այն կվարեն Meduza-ի վերլուծաբան-մարքեթոլոգներ Կատյա Լետովան և Դմիտրի Ավերենկովը։ Meduza-ն հայտնի է իր նորարարական մոտեցումներով, այդ թվում նաև՝ ընթերցող ներգրավելու հարցում։
Դասընթացի ծրագրում ներառված են հետևյալ թեմաները՝
— Լսարանի վարքագծի ուսումնասիրությունը Google Analytics և այլ վերլուծական գործիքների միջոցով,
— բովանդակության կառավարումը և սոցիալական մեդիա մարքեթինգը,
— լսարանն ընդլայնելու հնարավորությունները և հասցեական մեդիա կոնտենտի ստեղծումը,
— թվային միջավայրում ներկայացված լինելու հիմնական ցուցիչները,
— թվային բովանդակության մոնետիզացիայի կոնցեպտները։
Դասընթացին կարող են մասնակցել մեդիայի, մասնավորապես՝ լսարանի հետազոտության, գովազդի, վաճառքի մասնագետներ, սոցիոլոգներ, լրագրողներ, խմբագիրներ, մենեջերներ, թեմայով հետաքրքրված այլ մասնագետներ։
Նախընտրությունը տրվելու է այն թեկնածուներին, ովքեր՝
— ունեն տվյալների հետազոտության և վերլուծական աշխատանքի փորձ, համապատասխան բազային հմտություններ, մոտիվացիա,
— հետաքրքրված են զարգացնել սեփական խմբագրության՝ լսարանն ուսումնասիրելու հմտությունները,
— կարող են մասնակցել ծրագրի հետագա փուլերին (դրամաշնորհային առաջարկների մշակում, իրականացում) և ժամանակ տրամադրել աշխատելու իրենց և/կամ այլ խմբագրությունների հետ,
— պատրաստ են փոխանցել իրենց գիտելիքներն ու փորձը գործընկերներին։
Մասնակիցները պետք է առաջարկեն նաև կոնկրետ գաղափարներ՝ ուղղված հետազոտությունների հիման վրա հասցեական մեդիա բովանդակություն ստեղծելուն։ Դասընթացից հետո այդ գաղափարները կարող են ծրագրային առաջարկների հիմք դառնալ, լրամշակվել և ներկայացվել դրամաշնորհի։
Դասընթացն անցկացվելու է Աղվերանի Best Western հյուրանոցում։ Ճանապարհածախսը և կեցության հարցերը հոգում է ՄՆԿ-ն։ Աշխատանքային լեզուն ռուսերենն է։
Խումբը ձևավորելուն պես կկազմակերպվի մեկօրյա ներածական դաս Google Analytics Academy-ի նյութերով, որպեսզի մասնակիցները մինչև դասընթացը ավարտեն Ակադեմիայի սկսնակների համար ծրագիրը և իրավասու լինեն աշխատելու GoogleAnalytics և Youtube analytics հաշիվների հետ։
Դասընթացը կազմակերպվում է «Լսարանի ճանաչում և թվային աջակցություն» ծրագրի շրջանակում, որի նպատակն է
— առավել արդյունավետ, թիրախային և փոխներգործուն դարձնել լսարանի հետ մեդիայի աշխատանքը,
— ձևավորել մեդիալսարանի ուսումնասիրության փորձագետների խումբ, որը պատրաստ կլինի նաև դասընթացից հետո աշխատել սեփական և գործընկեր լրատվամիջոցների հետ,
— աջակցել ծրագրում ընդգրկված լրատվամիջոցներին իրականացնել փորձնական ծրագրեր և ստեղծել թիրախային բովանդակություն՝ հիմնված լսարանի առավել խորը և համակողմիանի ուսումնասիրության վրա։
Դասընթացին մասնակցելու և խմբում ընդգրկվելու հայտը կարող եք լրացնել հետևյալ հղումով։ Վերջնաժամկետը 2018թ-ի հոկտեմբերի 3-ն է։ Մանրամասների և հարցերի դեպքում՝ կարող եք դիմել Նարինե Սաֆարյանին՝ 010 58 36 20 (119) հեռախոսահամարով կամ [email protected] էլ․ հասցեով։
«Լսարանի ճանաչում և թվային աջակցություն» ծրագիրը Հայաստանում իրականացնում է Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը Ինտենրնյուս Եվրոպայի և Շվեդիայի միջազգային զարգացման գործակալության (SIDA) աջակցությամբ։